[lat.: commoneo- to put in mind, sich an etwas erinnern, zu Gemüte führen.]

12. Dezember 2013

Erik allein Zuhaus

"Guckt mal; ich hab jetzt ein Elliott-Shirt!"
"Oh toll, Renata" - "Danke Erik. Ich muss dann weg ... Tschüssi."
"Menno, und nie darf ich mit."
"Ich darf auch nicht den Baum schmücken; sagen die Jungs. Weil ich zu klein bin. Ich bin GAR nicht zu klein."
"Ich kann das!"
"Erst muss der Hut runter - der will nicht. Aber muss."
"So. Und wohin?  Ach ja - ... "
"Jetzt freuste dich, Engel. Weil das so weich ist. "
"Du kannst auch mehr sehen. Stimmt doch, Crazie?"
"Ich bin nicht zu klein. Erik KANN einen Baum schmücken. Ja. Kann er!"

Kommentare:

  1. I am LOVING the Elliott shirt :)

    AntwortenLöschen
  2. What a lovely story! I love the photo's especially of Erik getting the hat down and putting the little angel on it. :)

    Lovely props in your Sasha bedroom.

    AntwortenLöschen
  3. I'm LOVING you visiting us :))

    AntwortenLöschen
  4. Darling european furniture with the white down comforter and duvet. I especially enjoyed the little white mouse (rat)roaming around the room very quietly!
    It's fun to peek into your Sasha World. :)

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Anonymus-
    Thanks so much for your detailed feedback and it's great you're having fun.

    Happy you noticed the rat.
    She is a really fat rat -it wasn't easy placing her under the cupboard :)

    AntwortenLöschen
  6. "Ich kann das!"

    This is what happens when you leave a toddler alone for a few minutes! I am glad he didn't fall when he climbed the hat stand.

    Great Elliott shirt too.

    AntwortenLöschen
  7. YOu're a mum, and we mums know...
    Wasn't easy fixing the 'tree' while photographing ;)

    Should have a post with all the outtakes.

    AntwortenLöschen