[lat.: commoneo- to put in mind, sich an etwas erinnern, zu Gemüte führen.]

17. Januar 2014

Was ist los mit Crazie ♥3

Ja, das sieht aus, als sollte es ein Nest sein ...
Bauen Wellensittiche normale Nester? Vielleicht will er uns nur was zeigen.
Ich geh mal rüber, da sind mehr Bücher. Vielleicht find ich ja was.
 

Irgendwie sind das vielleicht nicht die richtigen Bücher...

Du hast hier so im Dunkeln gesessen, Otto. Was machste'n da?  -  Justie! Na, ich recherchiere  wegen Crazie.  Ich erklär's dir. Kannst mir gerne helfen!

Kommentare:

  1. What a lovely boy Otto is to try to find out what is wrong with Crazie.
    I love all your props in this post, especially the perfect sized little books, he looks so studious at the table with his lamp and books.

    Did you make the quilt on the wall? it's lovely :)

    I need more props!!! lol

    AntwortenLöschen
  2. Now, I'm curious too. DO budgies build nests? :)

    AntwortenLöschen
  3. https://www.etsy.com/shop/DollPatchworks

    No, I'm not that good in patchworking - it's from Etsy, the link above.
    The smallest books are from
    'Through a Dolls Eye' link in my linklist here.
    (But Dee; your stories are textbased, mine are picsbased - so I need more probs :)

    AntwortenLöschen
  4. Another great post with photos that are a treat to the eyes! I love your boy, Otto, so handsome....and those little books. And I agree with Dee, the props are fantastic, as is the quilt.

    AntwortenLöschen
  5. Thanks Sharon. You're very kind to me:)

    AntwortenLöschen