[lat.: commoneo- to put in mind, sich an etwas erinnern, zu Gemüte führen.]

5. Februar 2014

Die Letzte: Maria und der Bär (Crazie 11♥)

Guck mal, da will sich einer entschuldigen. Nur MUT!
Tut mir leid, dass ich dich so erschreckt habe. Wollt ich nicht. Ehrenwort!
Ach. Ist schon gut. Ich war wohl auch ein bißchen zu empfindlich...
Emma bringt Kekse - YAyY - haut rein!
Meiner!!
Na gut...

Der 100. Post!

Die Commoneos danken sehr herzlich 

den vielen interessierten Zuschauern!

Und ein paar besondere ♥♥♥ 
den fleißigen Kommentatoren. 

Mit euch macht's doppelt soviel Spaß!

   


Kommentare:

  1. After our doggie was in the room - ... there wasn't any cookie at the setting!
    Obviously he's getting them all very quick, even from Stines hand! (Thankfully the hand is still there ;)

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations on your 100th post Anne ! They are wonderful and so beautifully set.

    Loved this one with the wise bear making up with Maria and then the cookies with Stine feeding the dog!!
    I look forward to the next 100 !!
    Dee x

    AntwortenLöschen
  3. Thanksthanksthanks, Deehee ;)

    I never thought sticking in photographing dolls that long.
    But it's still nice and perhaps in the end, I do make a childrens picturebook.

    And if not - the poor Sashas don't like to stay in ugly boxes. This is much better...

    AntwortenLöschen
  4. Well done on 100 posts Anne!!
    And what a lovely post this one is too. Love the dog getting biscuits from the baby, who incidentally is dressed in a very cute outfit!

    AntwortenLöschen
  5. Anne, ich gratuliere auch zum 100sten Post. Super gemacht, und so fleissig...
    Mir gefällt auch das Bildchen mit dem Hund Baby Stine:) Die Kleine ist ja auch ganz hübsch angezogen.

    Ich freu mich immer sehr, deine Geschichten zu sehen und zu lesen:)

    AntwortenLöschen
  6. Congatulations on your 100th post.
    I love to see the adventures of your Sashas. Even though I don't speak German, you say so much in gestures and poses.
    Here's to your next 100 !

    AntwortenLöschen
  7. You're so brave facing german texts.
    I'm blushing for that compliment, because this is what I'm just trying:
    photographing expressions

    Thanks so much for all your encourations.
    It's so nice to read the otherwise very hidden readers!

    (Shall I perhaps implement a translater?)

    AntwortenLöschen
  8. Our doggie Hawkeye,
    now daily watches the dollsetting for cookies *gg

    AntwortenLöschen
  9. Kekse! Perfekte Größe. :)

    AntwortenLöschen
  10. Genau die. Danke für die Spende ♥

    Ich war ja nur heilfroh, dass er die Puppenhand nicht mitgefressen hat!

    Er hat die Schüssel säuberlich ausgeschleckt und dann zierlich das Händchen Keksfrei gemacht.

    Und jetzt hofft er *g

    AntwortenLöschen